הגלקסי S21 הוא לא עוד מכשיר דגל חדש מבית סמסונג מובייל – הוא שילוב מנצח של הטוב מכל העולמות.

 

גלקסי S21 מצטיין במאפיינים משמעותיים שמבדילים בין סמארטפון “טוב”, לסמארטפון יוקרתי
ואיכותי המעניק חוויה מעולה בכל קריטריון אפשרי. בסקירה זו נדבר על המאפיינים העיקריים האלו.

 

תחזיקו חזק, ממריאים!
ה-5G מכניס את מהירות הגלישה המוכרת לקצב Real Time חדש ומסחרר; המכשיר מצויד ב-8GB זיכרון ומעבד 4 ננומטר עוצמתיים. סוללת ה-4,000mah מבטיחה בקלות יום שימוש בפעילות אינטנסיבית, זאת בזכות יעילות גבוהה בניהול צריכת האנרגיה במכשיר. אל הטעינה החוטית המהירה במיוחד, מצטרפת טעינה אלחוטית בטכנולוגייתFast Wireless 2.0 .

 

עיצוב שעושה חשק לגעת
מבט אחד בעיצוב הייחודי מעביר את תחושת היוקרה המאפיינת את הגישה של החברה לסדרת המכשירים החדשה שלה, זאת יחד עם הזרימה באופן בו גוף המכשיר ומודול המצלמה משתלבים נפלא זה בזה ויוצרים מראה ייחודי וחכם. ה-Gorilla Glass Victus מבטיח שהגלקסי S21 הוא לא רק מעוצב באופן מרשים, אלא גם חזק ועמיד לנזקים ושריטות.

 

לראות כדי להאמין
בדיוק כפי שהיינו מצפים מיצרנית המסכים מס’ 1 בעולם, מסך ה-6.2 אינץ’ בטכנולוגיית ה-Dynamic Amoled 2X הוא יצירת מופת המשלבת צבעים מלאי חיים, בהירות וחדות מהגבוהים ביותר שניתן למצוא כיום. לחגיגה הזו מצטרפות תכונות מתקדמות של הפחתת עייפות העיניים (Eye Comfort Shield), יחד עם קצב ריענון תמונה גבוה של 120Hz המספק צפייה חדה וגלילה חלקה במיוחד. מספיק מבט אחד כדי לראות את ההבדל. שלמות אמרנו?

 

לחיות מחדש רגעים מושלמים
עדשת Telephoto של 64MP עם טכנולוגיית ה-AI, מזהה סביבה, פנים ואובייקטים ומשולבת עם שתי עדשות 12MP לזווית צילום אולטרה רחבה, כדי שתוכלו ליהנות מכל מה שסביבכם. כל לחיצה מבטיחה תמונה מושלמת בכל מצבי התאורה, כולל מצב צילום לילי המעורר לחיים כל תמונה בבהירות טבעית ומלאה בפרטים.
מרגישים קצת מרוחקים? אין בעיה! זום ה-30X יפתיע אתכם בתקריבים ברמת דיוק מסחררת, והדובדבן הוא מצב תמונת הדיוקן המרשימה שהותאמה להעלאה לרשתות חברתיות וכבר מוכנה לטוס ישירות לפיד בלי צורך לעצור בדרך לליטושים מתישים.

 

8K – הסרט של החיים שלכם – באיכות מרהיבה!
אם צילמתם בעבר וידאו ואח”כ התאכזבתם לגלות שהוא יצא מטושטש רועד ומקוטע, אז הגיע הזמן לעשות את השינוי. כל לחיצה על הכפתור האדום ב-S21 הוא חוויה שעושה חשק לצאת לעולם ולהפוך את החיים שלכם לסרט קולנוע מרהיב.
8K היא איכות צילום הוידאו הגבוהה ביותר כיום והצילום באמצעות ה-Super Steady מבוסס AI שפותח ע”י סמסונג נוצר כדי לייצב גם את מצבי האקסטרים התזזיתיים ביותר. ה-Super Smooth 60fps Video יתאים את קצב לכידת התמונה לסיטואציה ולתאורה ויבטיח רמת דיוק ואיכות גבוהה גם בתנאי צילום קשים.

 

לסיכום – לא למתפשרים!
בשעה שעולם הסלולר הופך לג’ונגל סבוך ביצרניות המציעות מגוון דגמים ברמות איכות, גדלים ומחירים שונים – סמסונג מצטיינת בכל קטגוריה, ומעל – הגלקסי S21 מתנוסס מעל עם תואר ה-All Rounder הנכסף.
השילוב הזה של רמת ביצועים גבוהה, חוויית משתמש מובילה ואיכות בנייה יוקרתית, יצרו מכשיר עוצמתי וחסר פשרות.
מסך ה-6.2 אינץ’ מגיע בגודל האופטימלי והצפייה בו בקצב הריענון של 120Hz הוא חוויה מרהיבה. ערכת השבבים שמתחתיו היא מהמתקדמות בעולם וכוללת את ה-5G המיוחל וכדי שתוכלו להשתמש בו בכל מצב ונטולי דאגות, הוא מגיע במבנה מוקשח עם חסינות למים ואבק בתקן IP68.