טכנולוגיות פורצות דרך, עיצוב חדש, מצלמה משודרגת, טעינה אלחוטית 5G ועוד הרבה הפתעות מפנקות.

ה-iPhone 12 החדש הוא החבילה המשתלמת והאיכותית ביותר שתמצאו כיום בשוק המובייל או במילים אחרות – זה האייפון שחיכיתם לו!   

ה-iPhone 12 מפתיע אותנו עם תכונות חדשות ובמקביל שומר על אותם מאפייני איכות אשר מבדילים את המוצרים של אפל מהמתחרים.

אחיזה נוחה ומבחר צבעים

המסגרת השטוחה חוזרת בהופעה מחודשת לראשונה מאז iPhone 5, עם תחושת אחיזה נוחה ובטוחה מתמיד. המכשיר מגיע אלינו ב-5 צבעים (שחור, ירוק, אדום, לבן וכחול) המעניקים לו מראה קלאסי או נועז, לבחירתכם.

OLED + FHD = וואו!

מסך ה-6.1 אינץ’ של ה- 12 iPhone התחדש בטכנולוגיות OLED באיכות FHD (Full HD) והתוצאה מרהיבה בדיוק כפי שהיינו מצפים מאפל. צפיפות הפיקסלים במסך עלתה ל-460 PPI (pixel per inch) המוגנים בזכוכית מוקשחת בציפוי קרמי שמבטיח עמידות של עד פי 4 מדגמים קודמים.
המסך מציג שחור עמוק וצבעים עשירים, הניגודיות והחדות מכוילים בדיוק מרשים, והבהירות הגבוהה במיוחד של 1200 Nits במצב HDR תאפשר צפייה נוחה גם בתנאי שמש ישירה.

מדהים גם מבפנים

  • ערכת השבבים A14 Bionic היא מכונת ביצועים עוצמתית בעלת 6 ליבות, שמייצרת חוויה חלקה ומהירה להדהים בכל אפליקציה, משחק, או תכונה של המכשיר. זיכרון ה-4GB יאפשר ריבוי משימות וזמן סוללה ארוך ומרשים מאי פעם.
  • אם גם אתם חוששים מהמפגש הלא רצוי בין הסמארטפון שלכם ומים, אפל דאגו גם לכך והמכשיר עמיד בפני מים עד לעומק של 6 מ’ למשך 30 דקות!
  • 5G מוצג לראשונה ב-iPhone 12 החדש ובכך הופך אותו רשמית לרכישה המייצרת שקט נפשי כאשר טכנולוגיית המחר כבר מובנית במכשיר ומוכנה לפעולה.

 

מרגישים את החשמל באוויר?

לטעינת ה-Lightning המהירה נוסף שדרוג משמעותי – הטעינה האלחוטית מבית אפל (MagSafe). משטח ההטענה מתחבר לגב המכשיר בקלות באמצעות מגנט שמאפשר להמשיך וליהנות מהשימוש במכשיר כרגיל.

לחיות את הרגע

זה לא סוד שהמצלמה במכשירי iPhone היא המצלמה המובילה בתחום. המצלמה ב-iPhone 12 לוקחת את טכנולוגיית המצלמה עוד צעד קדימה עם עדשות ה-Wide וה- Ultra Wideהמאפשרת ללכוד תמונה עשירה בפרטים עם חדות גבוהה יותר גם בצילומים מרחוק ובצילום בלילה. הזום האופטי של 2X וזום דיגיטלי של 5X מאפשרים תקריבים מעוררי השתאות, ובנוסף – גם מצב HDR חכם ויכולת שליטה על עומק הרקע בתמונת הדיוקן המוכרת גם בשם אפקט “בוקה” (אפקט שמחדד אלמנט מסוים בקדמת התמונה מול רקע מטושטש).
התמונות המופקות מעדשות ה-12MP בהירות וטבעיות יותר במודול המצלמה החדש והן מספקות רגעים מושלמים בלחיצה אחת.

וידאו מהסרטים

סדרת ה-iPhone 12 החדשה היא הראשונה בעולם המציגה את טכנולוגיית ההקלטה ב-Dolby Vision בסמארטפון. וידאו 4K של איכות הקלטה ב-24 עד 60 פריימים לשנייה מייצרת תמונה חדה ומעוררת התפעלות. מנגנון ייצוב התמונה מספק סרטונים זורמים וחלקים ללא רעד או קיטועים, והמיקרופון משתמש ב-Audio Zoom המאפשר הקלטה של האובייקט על-ידי זיהוי המרחק ממנו, כך שכל הפרטים יתועדו במדויק כפי שהתרחשו במציאות.

לסיכום

אפל מותחת את גבולות הטכנולוגיה עם ה-iPhone 12 החדש וממשיכה להוביל את שוק המובייל העולמי.
היא עושה את זה בהצלחה הן בתחום החדשנות, הן בסטנדרט הבנייה הגבוה של מוצריה והן בחוויית המשתמש המעולה של מערכת ההפעלה iOS.
ה-iPhone 12 שובר שיאי מכירות בישראל ובעולם והוא ללא ספק המכשיר עבור מי שמעריכים קדמה בסטנדרטים הגבוהים ביותר.